youngwildandfreee

Alla inlägg den 4 mars 2013

Heey! Har varit hemma nu ett tag efter skolan! De va väl en okej dag! Jag va ganska sen till bussen idag så jag fick typ gå-springa eller va de heter.. Och jag hade nya skor idag å jag fick in en sten i skon men eftersom att jag hade bråttom hann jag inte att fixa de! Så stenen tryckte in i skinnet.. Så fick typ skoskav.. :/ Åh sedan när man väl kommer till bussen så säger dom andra att bussen är en halvtimme sen. Åh så har jag stressat med en jävla sten som skärde in i foten.. Gaad! Fatta irriterande! Men de va ju bra att bussen va sen så man missade en bit av första lektionen hahaha.. Aja nu ska jag göra läxor å sedan träna! Puss /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards