youngwildandfreee

Alla inlägg den 16 mars 2013

Idag har de väll varit en ganska okej dag! Jag har passat min kusin Julia. Vi har haft de kul! ;) Och imorgon fyller hon 8 år så grattis!! :) Nu ligger vi å kollar på Barbie. Haha. Den är faktiskt helt okej ;) Aja jag bloggar mera i mon! Puss /Sarah

Heeey!
Hoppas ni har en underbar dag! För min har börjat jätte bra! Min fina lillasyster fyller 3 år idag! Hoppas hon får det underbart! Var ute oo gick innan i detta sköna vädret! Min fot har verkligen börjat bli mycket bättre! Nu ska jag blåsa upp lite ballonger och sen kommer en massa gäster haha! Hoppas ni får en fortsatt bra dag och helg! Vi ses senare puss hej!
Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards