youngwildandfreee

Alla inlägg den 25 mars 2013

Heej!
För en timme sedan kom jag hem från stan! Det har varit en toppen dag med mina fina vänner! Det blev mycket shopping oo glädje! Älskar min nya jacka! Den får ni se imorgon hihih ska inte avslöja hur den ser ut ännu! Haha puss på er vi ses imorgon! :* Shuke
Glöm inte att det är våffeldagen idag! ;)

TjoHeey! ;) Idag har de varit en bra dag! Svenska lektionen va lika seg som vanligt. Och SO:n va helt okej för hade bara genomgång och sedan orkade inte jag å shuke jobba. Haha ;) Och efter lunchen åkte jag shuke å några andra in till stan för att prata med politiker och rektorer. Vi pratade om tex hur vi tycker de va på skolan och om att vi ville slippa läxor ;) Så får väll se vad som händer nu! Sedan va jag i stan en liten stund med Shuke, Vilma, Emelie, Emelie & Lucas. Vi hade de kul! Nu sitter jag i bilen med mamma pappa å Adam för att åka och äta. De är husvisning idag igen å vi får inte vara hemma.. När jag kommer hem så ska jag öva på Tyskan för att vi ska ha muntligt redovisande imon! Hoppas att de går bra nu! Hoppas att alla har haft en lika bra dag som jag! Kramar /Sarah

Heej! Nu sitter vi här i skolan och har SO.. Men orkar inte jobba. Haha. Men vi slutr snart som tur är. Hoppas att alla har en bra dag! /Shuke å Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards