youngwildandfreee

Alla inlägg den 23 mars 2013

Hejsan! Nu har jag varit hemma ett tag! Jag hittade lite fina saker i stan men köpte inget.. Efter stan åkte vi till min farmor å farfar för att fika. :) Och när jag kom hem så testade jag att sminka mig lite annorlunda på ögonen! De blev faktiskt ganska fint! ;) Jag tog också lite bilder! Haha! (Bilderna finns nedanför) Snart ska jag träna och sedan måste jag göra lite läxor.. :/ Ses senare kram /Sarah

Godmorgon finisar!
Jag vaknade för ett tag sedan! Nu sitter jag oo ska renskriva min engelska inlämning :) jag tänkte att jag skulle klippa mig idag... men jag vet inte.. vad tycker ni? Ni kan gärna kommentera oo hjälpa mig! För jag vill verkligen ha hjälp! Tack på förhand!
Puss så länge Shuke

..

Heey! Just nu sitter jag i bilen påväg till stan med mamma pappa å Adam. Vi får ju inte vara hemma när folk är på visning i våra hus.. :/ Kan ju säga att de kändes verkligen inte bra när jag såg dom första personerna komma för att kolla på vårat hus.. Känns lite sorligt faktiskt.. Haha.. Aja.. Jag ska inte babbla mera om de nu! Ska ju in till stan och kolla lite. Sedan blir de att åka hem igen. Ska antagligen träna då! :) Så denna dagen kan bli lite bättre iallafall. Hoppas att alla ni får en bra dag! Kramar /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards