youngwildandfreee

Alla inlägg den 21 mars 2013

Hejsan! Idag har de varit en okej dag. Svenskan var tråkig som vanligt. Och efter de hade vi någon grej om mobbning osv. De va oxå ganska tråkigt. Men sedan va de slöjd och de va väll helt okej! :) Efter de hade vi engelska och engelskan brukar alltid vara helt okej. Vi ska göra en teater så de va ganska kul! :) Sista lektion hade vi NO och de är alltid kul. Vi har nämligen en jätte bra och snäll lärare! ;) När jag kom hem från skolan gjorde jag bara massa läxor.. :/ Och nu är jag verkligen jätte trött. Så ska gå och lägga mig snart. Även fast klockan inte är så mycket.. Jag hoppas att alla har haft en bra dag! Bilden (nedanför) är lite mongo.. Jag vet ;) Puss /Sarah

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards