youngwildandfreee

Alla inlägg den 29 mars 2013

Heey! Innan idag var jag i kyrkan!
Och gjorde en god smoothi innan idag! Men annars har jag bara vilat!
Just nu kollar jag på tv med min lillebror och pappa. Vi kollar på en film som heter änglar och demoner.
Den är väll sådär bra.
Hoppas att ni har en bra kväll! Kramar /Sarah

Heey!
Asså jag är så glad att vädret har hållt så här bra dem senaste dagarna!
Har varit ute med min farmor oo mamma och mina kusiner nästan hela dagen! När jag kom hem var jag faktist jätte trött! Just nu sitter jag framför datorn oo spelar..!
Köpte faktist nya skinn converse today!
Älskar dem.. lol!
Kmr bild nedan! Vi ses väll senare! Puss hel så länge! ;)
Shuke

Heej! Idag vaknade jag typ vid 7 vilket inte är kul :/
Ska snart gå upp och äta frukost och sedan vid 11 ska jag till kyrkan på gudstjänst..
Måste ju gå i kyrkan när jag har konfa tyvärr.. :/
Sedan ska jag bara vila så att jag kan bli frisk snart!
Hoppas att alla får en bra dag! /Sarah

Hej hej!
Kanske lite sent att blogga nu men men det får gå! Dagen har varit super! En bra början på påsk lovet! Jag kolla nyss klart på Means girl 2 ;) den är faktiskt riktigt bra! Ibland vill man bah komma in i filmen och vara med på det
Dem gör där! Haha :D kanske ska prova oo göra en film nån gång..? Någon som hänger på? Haha jag tror att jag behöver få lite sömn.. vi ses väll imorgon hoppas jag! Hihih godnatt dröm sött! Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards