youngwildandfreee

Alla inlägg under mars 2013

Godmorgon söndag!
Ja för mig blev det inte en lyckad cup! Stukade foten rejält på första matchen så jag fick åka till akuten... Men det är bara sånt jag får ta om jag valt att gå i Fotboll och om jag älskar sporten så kämpar jag! Men just nu ligger jsg här i soffan och har *** ont i foten! Men men :( vi ses väll senare :/
Shuke

Godmorgon söndag!
Ja för mig blev det inte en lyckad cup! Stukade foten rejält på första matchen så jag fick åka till akuten... Men det är bara sånt jag får ta om jag valt att gå i Fotboll och om jag älskar sporten så kämpar jag! Men just nu ligger jsg här i soffan och har *** ont i foten! Men men :( vi ses väll senare :/
Shuke

Heej!
Nu är vi påväg mot skåne oo ska spela den efterlängtade cupen! Hihihh hoppas de går bra för oss! :) vi ses senare! ;)
XOXO Shuke

Vill bra säga att jag är så jävla arg å ledsen över allt de som hände på Justins födelsedag!!

Jag är så jävla arg på alla paparazzi som förstörde Justins födelsedag igår! Dom följde tydligen efter honom till hans party å när han skulle gå stod de massa fans å paparazzi utanför. Paparazzi började säga massa hämska saker som tex en grej dom sa till Justins livvakt Kenny att han va tjock å de ledde till att han slog till någon an paparazzin! (De va bra att han slog dom! hahaha) ;) Sedan blev några beliebers skadade! Dom tog sönder Justins paraply å sa något om Justins syskon (Jazzy å Jaxon) Justins crew var oxå nästan med i en bilolycka, för att paparazzin jagade dom.. Och Jaden blev skadad! Jag kan inte fatta att paparazzina kan vara så jävla kalla å förstöra Justins födelsedag! De va hans sista födelsedag som tonåring å de ska vara speciellt men paparazzi förstörde ALLT! Jag fattar verkligen att Justin är ledsen nu! Jag önskar att hans födelsedag kunde göras om å bli till den bästa istället för den värsta. SÄGER BARA EN SAK PAPARAZZI KAN JU GÅ OCH DÖ!

/Sarah

Heey!! Nu har jag varit hemma ett tag från tjej kvällen/natten! Hade grymt kul! ;) men vi va uppe till typ 3 på natten å vaknade vid nio eller något så är ganska trött haha.. Får väll gå å lägga mig tidigt idag.. ;) Vill bara säga lycka till till alla mina underbara vänner som ska spela cup ikväll lycka till tjejer! GO OIS! ;) idag ska jag bara vara hemma å vila! Men jag skriver väll mera sedan! Puss /Sarah

Heej fina bloggläsare!
Kom hem innan från en sjukt rolig övernattning med massa skoj haha.. nu ska jag bara städa lite och sen tänkte sova lite eftersom vi ska spela cup senare ;) hoppas de går bra för oss bara :) vi ses puss hej!
XOXO Shuke.

Hello! Nu sitter jag här med alla min underbara vänner! (Som shuke sa) Vi ska sova i Lovisas stuga inatt! Kul kul! ;) kommer ha en underbar kväll/natt! :) Men jag skriver väll mera i mon! Puss /Sarah

Heeej söta läsare! ;)
Just nu sitter vi här hos lovisa och äter oss tjocka! Hahah!
Idag ska vi ha Parttyyy!! Hiihihi har alltid lika kul med mina fina vänner! Det viktigaste av allt är att man ska våga vara sig själv oo de kan jag verkligen vara med dem här tjejerna! Varenda en på denna bilden är värda guld! Vi ses senare!
XOXO Shuke

Presentation


Heey! Vi är två tjejer som heter Shukrije å Sarah! Här kommer vi skriva om allt möjligt tex vårat liv osv.. Hoppas att ni gillar våran blogg. Tippsa gärna vänner ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards